Contact

Contact

Heeft u een vraag en snel antwoord nodig? Dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen: 0529434455. U kunt ook onderstaand formulier invullen. Dan wordt er vervolgens door één van onze medewerkers z.s.m. contact met u opgenomen.

Uw vraag doorgeven kan nu eenvoudig online

Vul uw gegevens in via onderstaand formulier. Wij nemen vervolgens contact met U op.

Let op: Dit formulier is bedoeld voor algemene vragen. Voor vragen en wijzigingen omtrent uw afspraak dient u telefonisch contact op te nemen via 0529434455.

De route naar onze praktijk

Welsummerweg 19-A
Dalfsen 7722RP
Route

Openingstijden

Gesloten
maandag08:15 - 12:15 | 12:45 - 16:45
dinsdag08:15 - 12:15 | 12:45 - 16:45
woensdag08:15 - 12:15 | 12:45 - 16:45
donderdag08:15 - 12:15 | 12:45 - 16:45
vrijdag08:00 - 12:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Wijzigingsformulier

Vul onderstaand formulier in om een wijziging door te geven.

Geslacht:*

Patiëntervaringen

1393 reviews · ⭐ 8.9 gemiddeld

Super!

Voor mij als volwassene is de tandarts niets nieuws, maar voor mn kinderen misschien nog ietwat spannend. Nu gaan ze naar de tandarts alsof het een uitje is, zo leuk is diogo met kinderen en stelt hij ze met veel humor volkomen op hun gemak! Kortom aanrader!

Goed

Goed uit geleg wat ze ging doen

Vriendelijk en kundig geholpen

Vriendelijk en kundig geholpen

Prettig geholpen.

Goed en vlot geholpen.

vriendelijk personeel

er is altijd vriendelijk personeel. je wordt altijd goed geholpen.

Prima

Fijne praktijk met fijne mensen.

Prima

Kundig

Ik vind tandarts Diogo heel sociaal en vriendelijk.

.

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden

Deskundige hulp

Uitstekend advies over de behandeling van een voortand

Goed geregeld

Controle van tandarts tijdens behandeling mondhygiëniste erg praktisch.

Uitstekend

Prima tandartsenpraktijk Nemen rustig de tijd voor je , en leggen alles uit voordat ze wat doen.

Goed

Goede behandeling.bij mondhygiëne Tandarts zelf zelf ook even naar mijn gebit gekeken

Nieuwe tandarts

Met de vorige ook tevreden, maar nu weer. Goede controle doordat ze ff vertelt wat ze doet. Bij vragen, duidelijke antwoorden. Kennis en kunde.

Altijd op mijn gemak, altijd aardig!

Altijd rustig, aardig, belangstellend!

Prima

Prima

Eindelijk na jaren weer een fijne, meedenkende tandarts

Ik word gezien en gehoord door deze tandarts en hij denkt erg met me mee na een boel problemen met mijn gebit dit jaar. Heel blij met Diogo als tandarts!!!

Prettig en vriendelijk geholpen door iedereen.

De tandarts was vriendelijk en efficiënt, ik zal haar zeker aanbevelen.

Geweldig gedaan

De wortelkanaalbehandeling waar ik vantevoren tegenop zag , heb ik totaal niets van gevoeld.

ga nooit met tegenzin heen, hulp uitstekend

zie boven genoemde eerdere reactie.

Prima

Leuke en zeer kundige tandarts

Prima

Prima zoals altijd

Goed

Vriendelijk, snel werken,

Vriendelijke mensen

Oké